ACTUALITAT D`ULTIMA HORA LA FALLA VIA DEL MATERAL A PER LA 4ªMITJA MARATO | HI HA CAMVIS EN EL RECOREGUT I L' EIXIDA NOVA EIXIDA PAVELLO COBERTLA 4ª MITJA MARATÓ CIUTAT DE SUECA FALLA VIA MATERAL el pròxim dia 7 de NOVEMBRE,DIUEMGE PER EL MATI A LES 10:00h|MIRA EL RECOREGUT EN VISTA AÈREA I GUIADA

OPINIONS CORREDORS

2:40

Ja ha passat tot, la mitja ha segut un exit a tots els nivells, organitzatius, esportius, personals, en fi, per mi crec que ha segut perfecte, el que em pensava que seria més que impossible ja és una realitat, he fet la Mitja de Sueca, o el que és el mateix, 21.097 Kilometres....

El matí començava complicat ja que no parava de ploure, faltava menys d'un hora per a començar i el cel pareixia que no volia col.laborar amb la carrera, quan faltava mig hora ha parat de ploure i els nubols han deixt pas a al vent, un vent de ponent gèlid i fort que ha fet que la gent ho passara prou malament als trams de carrera on pegava de cara o de costat.
La carrera començà més rapida del que em pensava, primer kilometre a 5'30 i vaig dels ultims, com pot ser aixo ¡¡¡¡, segón kilometre ja a 5'40..... i aixi he anat pujant fins a casi 6 que és el ritme que millor s'acopla a les meues condicions fisiques...en aquest punt de carrera(km.3) he tingut la sort de trobar a un corredor de Gandia que estava corrent només per a entrenar, un xic que em deia que fa maratóns i tot, la veritat és que és notava que savia dur el ritme molt be, els kilometres començen a passar prou cómodes, arrive al km. 10 i encara estic prou s'encer, arrive al km. 16 i aci el aire de cara esta fent que més d'un ho passe mal( jo , per exemple), encara anem, el meu company de cursa i jo, ha segut a partir del km. 18 quan ja he começat a baixar del nubol i una bambolla reventada al peu dret m'ha fet vore les estreles als tres ultims kilometres, la veritat és que només pensava en arribar, fora com fora..... a la fi, a la entrada de Sueca és quan ja comence a creurem que puc acabar, estic emocionat i tot, ja no em fa mal res, faig l'entrada en Meta amb un temps de 2 hores 6 minuts, un poc més del que tenia previst pero aixo a mi no em preocupa gens en aquestos moments, HA ACABAT LA MITJA MARATÓ ¡¡¡¡¡


Despres de la carrera he pogut disfrutar d'un massatge, que tambe m'han fet vore els nubols.....despres de paelleta amb els de la Falla, tot un luxe de comissió aquesta de la Via del Materal.
Ara crec que descansare un xicotet temps i començare amb els entrenaments de natació del club i jugare una mica més a basquet, les populars és quederan de moment ahi de costaet, alguna caura de segur, pero no sera molt llarga,....jejejeje

0 comentarios: